MORZE 2017 - Dzień 5 - ostatni

• Sprzęt SOLAR
Piątek, 25 sierpnia 2017 | dodano: 02.09.2017

Dzień piąty, ostatni.
Radośni, że już dziś możemy zamoczyć nogi w słonej wodzie, a zarazem trochę smutni, bo dobiega kres naszej przygody ruszyliśmy w stronę Bałtyku.
Jechało się dość dobrze, mimo znowu wzmożonego wiatru. Niosła nas myśl, że zbliżamy się coraz bardziej do celu.
Miło wspominać będziemy nasz ostatni obiad na trasie ;)
Niecałe 20 zł w markecie z owadem, a frajda jakby to był obiad w najlepszej restauracji.
Do tego towarzystwo fajnego psiaka dodatkowo poprawiło nam humory.
Niestety popsuły się nam trochę, gdy zobaczyliśmy w okolicy Wolina, przy wjeździe na drogę nr 3,
która mieliśmy dotrzeć do Świnoujścia znak obwieszczający zakaz wjazdu rowerów ;(
Wiedziałem że nie można podróżować rowerem po autostradzie i drodze ekspresowej (choć niektórzy próbują ;) ale droga nr 3 z tego, co wiem taką nie jest. Od strony Międzyzdrojów można na nią wjechać rowerem, nie ma żadnych znaków zakazu.
Trochę z tego powodu podupadło morale (zwłaszcza moje), dawało nam się już odczuwać coraz mocniej zmęczenie i świadomość dość sporego nadłożenia drogi.
Cóż - szybka korekta trasy i jedziemy. "Trochę" nas zaskoczyło ukształtowanie terenu przed Międzyzdrojami ;)
Szczęśliwie dotarliśmy do Międzyzdrojów i tam postanowiliśmy zostać na kilka dni już bardziej "klasycznego" wypoczynku.
Spędziliśmy tam wspaniały tydzień, przy wymarzonej pogodzie. Z codziennymi długimi spacerami, plażowaniem, kąpielami w morzu i oczywiście... wycieczkami rowerowymi.