Starszy jeszcze będę ...

• Sprzęt Kross Level A4
Środa, 7 kwietnia 2010 | dodano: 07.04.2010

... mądrzejszy już chyba nie.
Jedno z moich ulubionych powiedzeń.Dzisiaj się potwierdziło.
Popołudnie nie zapowiadało się dobrze, pogoda niepewna, więc wybrałem się do piwnicy trochę porobić porządki. W trakcie układania kół zimowych na pólkach, jedno z nich mnie zaatakowało. Doszło do kontaktu okolicy czołowej i felgi aluminiowej. Efektem jest "sęk" zbliżony wielkością do śliwki węgierki i teraz kolorem też zbliżający się do niej :-(
Po wydostaniu się z piwnicy ujrzałem słońce i nie było to efekt uderzenia.
Żeby odreagować postanowiłem wskoczyć na rower, chociaż na godzinkę (oczywiście kłopoty z ubraniem kasku).
Troszkę się przeciągneło i żeby zdążyć przed powrotem Iny z pracy, postanowiłem skrócić drogę i pojechać przez miejsce, które niedawno wydawało się nam nieprzejezdne. Pomyślałem, że przecież nie ma tam dużo wody, góra parę centymetrów.
Ech... myliłem się :-( W trakcie przeprawy musiałem się zatrzymać, stanąć (!!), obrócić rower i wracać... Od tego momentu dostałem dopiero dopalacz, jak czułem że z moją lewą stopą dzieje się coś dziwnego. A woda nie jest niestety jeszcze ciepła brrrr....