Ustroń - ucieczka przed burzą

• Sprzęt Kross Level A4
Piątek, 23 lipca 2010 | dodano: 23.07.2010

Po raz pierwszy w tym roku wybraliśmy się z Iną do Ustronia.
Zaczęło się źle, nawet fatalnie. Na ok.15 kilometrze nastąpiło, jak to określają kroniki policyjne, "najechanie na tył pojazdu poprzedzającego". Na szczęście poza kilkoma niegroźnymi, lecz bolesnymi ranami oraz skrzywionym hakiem przerzutki nic się nie stało. Na tak podniesionym poziomie adrenaliny i przy zaciśniętych zębach sprawczyni ruszyliśmy dalej.
Ustroń powitał nas niezbyt gościnnie. Pozwolił tylko łyknąć mrożoną kawę oraz piwko i zaraz zaczął straszyć burzą. Grzmiał i grzmiał, to ruszyliśmy do domku z myślą, że zdążymy przed zmoknięciem. Niestety nie ...

Most wiszący w Ustroniu © robd

Wisząca kładka w Ustroniu-Polanie © robd

Widok w kierunku Wisły z jednego z mostów Ustronia © robd

Mapa z GPS.

Kategoria (pow. 100km) XXL

niradhara
| 12:18 sobota, 24 lipca 2010 | linkuj Ciekawe, czy jakaś firma zacznie wreszcie produkować rowery ze światłem "stop"? ;)
Kajman
| 20:53 piątek, 23 lipca 2010 | linkuj Dlatego lubiłem jak Ela jeździła w SPD, zawsze było wiadomo kiedy będzie hamować.
Burze są masakryczne, dzisiaj wyskoczyliśmy nad morze i 6 razy trafialiśmy na potężne burze:(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nosza