Nad Jezioro Goczałkowickie

• Sprzęt Kross Level A4
Środa, 11 sierpnia 2010 | dodano: 11.08.2010

Ostatnio wyczytałem, że na jez.Goczałkowickim dopuszczono pływanie jachtami, pomyślałem sprawdzę ile jest żaglówek.
Ani jednej :-(

Nad jeziorem © robd

Widoczek © robd

Chatka Ze Studnią © robd

Studnia © robd

Mapa z GPS.

Kategoria (50-75km) L

k4r3l
| 15:47 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj na pierwszej focie to chyba daleko w tle majaczy Hrobacza Łąka, prawda?
niradhara
| 07:53 czwartek, 12 sierpnia 2010 | linkuj To wielka szuka sfotografować Jezioro Goczałkowickie tak, żeby ładnie wyszło, ma takie płaskie brzegi... ;)
Kajman
| 22:25 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj Ostatnio jak przejeżdżałem koło jeziora były całe dwie żaglówki:)
Za moich młodych lat, był nad jeziorem Harcerski Ośrodek Wodny. Tam uczyłem się pływać kanadyjką:)
BoaPoweR-removed
| 22:18 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj hehe pomyliłem Cie z RoboD ale to nie zmienia że fotki wyszły super.
| 22:16 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj Jak zawsze cudnie focisz. Ja wiedziałem, że czegoś zapomniałem na wycieczkę do Szwajcarii - Ciebie i twojego aparatu :) Nawet nie wyobrażam sobie jakie piękne fotki by były. Pozdrower.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni