Park archeologiczny (prawie) ;)

• Sprzęt Kross Level A4
Poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | dodano: 16.08.2010

Wczorajsza obserwacja prognoz pogody przyniosła wnioski, że dziś jedyna szansa na jazdę - tylko do południa.
Wybraliśmy się z Iną do parku archeologicznego w miejscowości Chotebuz(CZ).
Nie sprawdzaliśmy nigdzie, czy jest czynne, ile koszuje wstęp itp.
Na miejscu okazało się, że jest czynne we wszystkie dni tygodnia oprócz ... dziś :(
Wstęp dla dorosłego kosztuje 50 koron, natomiast co ciekawe - możliwość fotgrafowania lub filmowania 30 !!!
Zaoszczędziliśmy 160 koron ;)
Dzięki temu, że było nieczynne zarządziliśmy odwrót i prawie uciekliśmy burzy, która goniła nas w drodze powrotnej już przed Karviną. Zabrakło ok. 2km.

Na moście w Karvinie-Darkovie (photo by Ina) © robd

Ina wypatrzyła takie cóś - obracający się Rumcajs © robd

Znaleźliśmy Rybi Dum - w środku potężne akwaria z rybami "naszymi" i obcymi, hotel, restauracja. Niestety nieczynne w poniedziałki ;(
Rybi Dum © robd

PROFANACJA !!! © robd

W drodze powrotnej... © robd
W drodze powrotnej, w okolicy mostu spotkaliśmy rowerowy patrol policji, który skontrolował rowery kilku osobom, pewnie chodziło o numery ramy, czy nie kradzione.