Podwójna

• Sprzęt Kross Level A4
Sobota, 17 września 2011 | dodano: 17.09.2011

Dziś połączone dwa wpisy (cykloza ;)

Dopołudniowy wypad z Iną na odbywajacy się w okolicy Rajd Wisły.
Hmm... kolejne moje zainteresowanie. Niestety, od pewnego juz czasu, sport samochodowy coraz bardziej kuleje, za sprawą finansów. Właściwie ich braku ;) Ranga rozgrywanych zawodów wciąż maleje, jednak ciagnie jeszcze by powdychac troche spalin...

Przyozdobiony ;) © robd

Rajd Wisły © robd

Wieczorem dokręcic parę kilometrów, żal było zmarnować taka pogodę ;)

Ciężko będzie zdążyć nad stawy... © robd

Troszkę spóźnione © robd

Kategoria (50-75km) L

mich
| 20:44 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Ładne fotki. Szkoda, że nie wiedziałem wcześniej, że tak blisko jest jakiś rajd, bo też bym się tam przejechał popatrzeć. Pozdrawiam
niradhara
| 18:43 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Staw mi się bardziej podoba, niż te metalowe pudła :)
DaDasik
| 16:44 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj U nas był wczoraj, jakiś uliczny rajd samochodowy.... Spaliny, pisk opon itp.. od rana do wieczora :)
Kajman
| 06:50 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj To trzeba było zobaczyć:)
czecho
| 20:15 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Jak tylko usłyszałem w mediach, że Rajd Wisły odbywa się w okolicach Jastrzębia Zdroju to wiedziałem, że nie przeoczysz takiej okazji do zrobienia ciekawych fotek. Wyszły super.
Rafaello
| 17:06 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Też kiedyś motoryzacja mnie interesowała,ale.......te finanse.
pozdrawiam:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacys