Wyjazd sponsorowany :)

• Sprzęt Kross Level A4
Niedziela, 18 marca 2012 | dodano: 18.03.2012

Po wczorajszym trochę bałem się dzisiejszego poranka.
Jednak zażyty w porę magnez i piwo (!) pozwoliły się mięśniom szybko zregenerować ;)
Ciutek bolało, ale zgodnie z ogólną zasadą - postanowiłem to rozruszać, oczywiście - na rowerze ;)
Na 5-6 km znalazłem banknot NBP o nominale (niestety tylko) 10zł, wyszło ok. 25 groszy/km ;)

Alejka © robd

W Studzionce spotkałem grupkę motocyklistów, z których jeden dawał popisy.

Staje... © robd

...i jedzie © robd

Inny trick © robd

Jeszcze jedno © robd

Kategoria (25-50km) M

czecho
| 16:34 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Bogata okolica. Kiedy tam zawitam będę uważnie patrzył pod koła :)
DaDasik
| 11:26 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Kajman - To nie dawca. niestety, ale po prawie wszystkich wypadkach z udziałem motocyklistów żaden organ nie nadaje się do przeszczepu. W środku jest mielonka, wszystko zmiażdżone i zniszczone.
Kajman
| 09:56 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Taki dawca wcześniej powinien powiadomić szpital jaką ma grupę krwi i gdzie można będzie pobrać narządy

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hiree