Trzy przełęcze...

• Sprzęt Kross Level A4
Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 20.05.2012

Najtrudniejsza i najbardziej wymagająca wycieczka w moim życiu.
Wpadł mi kiedyś do głowy pomysł na nią, lecz czekałem z realizacją, aż się będę czuł na siłach by się z nią zmierzyć.
Postanowiłem ruszyć dziś.
Pobudka po 6 rano, krótkie szykowanie i w drogę...
Rano jeszcze chłodno, bluza z długim rękawkiem.
Potem bliżej gór cieplej, a juz w samych górach upalnie i to za sprawą temperatury oraz wysiłku ;)
Dzis poznałem sedno motta, że rower jest napędzany siłą mięśni, a przy jeżdzie pod górę siłą woli.
Za to zjazdy w dół ponad 50km/h wprowadzają w stan euforii.

Największa odległość, największe przewyższenie (wg. GPS 1250m), 4,5 litra napojów.

Brenna- coraz bliżej gór © robd

Na przełęczy Karkoszczonka (729) © robd

Na Kubalonce (758) © robd

Kategoria (pow. 100km) XXL

krzara
| 20:10 środa, 23 maja 2012 | linkuj Dałeś czadu. Szacun.
anwi
| 05:49 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Gratuluję siły woli. Wielka sprawa.
niradhara
| 20:26 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Oj poszalałeś! Gratulacje i wyrazy szacunku :-)
czecho
| 16:59 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Piękna i trudna trasa. Wielkie gratulacje. Takie trasy długo się pamięta.
DaDasik
| 11:00 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Piękny górski dystans! :)
SUPER!
Kajman
| 06:08 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Gratulacje, to piękna trasa, ale daje popalić:)
tlenek
| 22:00 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Zjazdy w dół ponad 70km/h wprowadzają w stan euforii. Powyżej 75 już zaczyna się prawdziwy zastrzyk adrenaliny, od szlifowania asfaltu dzieli nie dużo, a powierzchnia styku koła rowerowego z asfaltem jest nieduża, więc łatwo o błąd i szlif. Niezła trasa, Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emkre