HISZPANIA 2018 - Dzień 1

• Sprzęt SOLAR
Niedziela, 18 marca 2018 | dodano: 31.03.2018

Któregoś styczniowego dnia Ilona zastanawiała się, co zrobić z zeszłorocznym urlopem.
Aż wymyśliła - pojedziemy do Hiszpanii z rowerami - „zawsze chciałam...”
No, i zaczęło się...
Na mnie, z racji posiadania dużej ilości czasu, spadła niemal cała logistyka - bilety, plan podróży, kwestia noclegów, pakowanie sprzętu...
Wreszcie nadszedł TEN dzień i ruszyliśmy w kierunku Modlina - autem z zapakowanymi rowerami i resztą maneli.
Później 3-godzinny lot (nasz pierwszy) i wylądowaliśmy w Barcelonie. Po spędzeniu resztki nocy na lotnisku, złożeniu rowerów ruszyliśmy na miasto.
Pierwszy rekonesans i od razu masa wrażeń.
Pokręciliśmy się po mieście, zjedliśmy obiad i udaliśmy się do hotelu pod Barceloną. Tam kąpiel, rozpakowanie się i... powrót do miasta.
Chcieliśmy zobaczyć pokaz fontann przy Montjuic. Niestety nie zobaczyliśmy, nawet nie wiemy dlaczego, miały tego dnia być :(
Trudno - wróciliśmy na nocleg do hotelu. Nazajutrz czekała nas piesza wycieczka ze zwiedzaniem.