HISZPANIA 2018 - Dzień 2

• Sprzęt SOLAR
Wtorek, 20 marca 2018 | dodano: 31.03.2018

Po wczorajszym wałęsaniu się (22,5 km) po Barcelonie nadszedł czas ruszyć w drogę.
Ranek dość chłodny, w nocy coś popadało. Jakież było nasze zdziwienie, gdy zobaczyliśmy na skrzyżowaniu samochód z 5 cm warstwą … śniegu (!). Myśleliśmy, że tego widoku uda nam się uniknąć chociaż tu, ale nie... Góry w oddali również ośnieżone, trochę nas to zaskoczyło.
W miarę upływu czasu słońce coraz wyżej, robi się cieplej, przeszkadza tylko wiatr.
Jedziemy malowniczo położoną drogą nad samym brzegiem morza, niestety dość ruchliwą.
Czujemy się mimo to bezpiecznie, z racji dość szerokiego pobocza i znakom drogowym, przypominającym kierowcom o utrzymaniu odległości 1,5 m od rowerzysty.
Po kilkudziesięciu km zjeżdżamy na drogi o dużo mniejszym natężeniu ruchu, ale wciąż z cudnymi widokami. Często poruszamy się, gdy to tylko możliwe deptakami w nadmorskich miejscowościach.
Po południu załatwiamy nocleg, kończymy jazdę w Tarragonie. Wieczorem jeszcze spacer po uroczym mieście.