Wakacje 2019 - Day 8 Bar - Lezhe

• Sprzęt SOLAR
Wtorek, 23 lipca 2019 | dodano: 10.08.2019

Dzień zaczyna się niewinnie.
Wyjeżdżamy rano, jeszcze fajna temperatura, ale zaraz jesteśmy wyeksponowani na słońce i robi się gorąco. Temperaturę podnosi też ostry kilkukilometrowy podjazd, jaki pokonujemy, by znaleźć się ponad 260m npm. Dało trochę popalić.
Za to później droga świetnie wije się grzbietami wśród wiosek, pól uprawnych. Słowem spokojnie i cicho, mały ruch. Głośniej robi się jak pozdrawiają nas mijający ludzie, klaksony, okrzyki ;)
W sklepiku tuż przed granicą kupujemy wodę i lody.
Zjazd w dół, docieramy do granicy z Albanią.
W pierwszym napotkanym sklepie kupujemy kartę sim (12,5E), sprzedawca pomaga skonfigurować telefon przy dopingu kilu miejscowych:). Zaczyna się płaska droga... Docieramy do Shkodry, jedziemy choć trochę zobaczyć jezioro. Potem do Lezhe, robimy zakupy i dojeżdżamy na przedmieścia do dość oryginalnego miejsca, gdzie mamy nocleg.
Zrzucamy sakwy i jedziemy jeszcze nad morze, wykąpać się i zobaczyć zachód słońca.