Wakacje 2019 - Day 16 Ischitella Lido - Borgo Hermada

• Sprzęt SOLAR
Środa, 31 lipca 2019 | dodano: 11.08.2019

Zgodnie z postanowieniem z samego rana wyruszamy pokrzepieni kawą i jakimś śniadankiem.
W pewnym momencie zatrzymujemy się, sprawdzam coś na telefonie i znowu słyszę język polski. Zatrzymał sie przy nas jakiś koleś z Polski, który tam mieszka i pracuje. Poradził nam, żebyśmy nie stawali w takich odludnych miejscach, bo okolica tu niezbyt bezpieczna.
Ruszamy pospiesznie zgodnie z sugestią. Jeszcze chwilę z nim rozmawiam w czasie jazdy i rozstajemy się, dziękując mu za dobre rady. Rozmowa z nim dała nam do myślenia, że ponad 40km robimy "od szlagu".
Zaraz potem widać widoczna zmianę już w samym wyglądzie okolicy i wszystko wraca do normy. Przed nami piękna Formia i Gaetta z widowiskową plażą Serappo.
Przed Terraciną pokonujemy najdłuższy w tej wyprawie (i zarazem w życiu na rowerze) tunel długości 2600 m, choć bez huku wentylatorów i jakiegoś wielkiego ruchu samochodów - robi wrażenie.
Nocleg znajdujemy w Borgo Hermada, w agroturystyce, gdzie znają tylko włoski i coś tam francuskiego ;) Do tego nie wiedziec czemu wzbraniają sie przed translatorem. Mimo to dogadujemy sie bez problemu. Smaczku dodaje fakt, że są tak piękne koty - 10 kotów (!). Kąpiel, spacer po zakupy, kolacja i spać.