Wakacje 2019 - Day 15 Pompei - Ischitella Lido

• Sprzęt SOLAR
Wtorek, 30 lipca 2019 | dodano: 11.08.2019

Ruszamy dziś w dalszą drogę. Standardowo, wczesna pobudka, śniadanie,pakowanie i przed ósmą już na rowerach.
Większość trasy dość ruchliwymi ulicami. Przebijanie się przez miejski zgiełk.
Najpierw Pompeje, potem Tone dle Greco, wreszcie Neapol. Dopiero za Neapolem robi się luźniej i jedzie się zaraz przyjemniej. Oglądamy w Neapolu Castel Nuovo, Plac Plebiscytowy podobny do Placu w Watykanie, Fontannę Gigant, przedzieramy się przez tunel i obok Stadionu San Paolo opuszczamy miasto.
Potem ładny kawałek - wybrzeże Pozzuoli.
Pora szukać noclegu, znajdujemy w Ischitella Lido. Dojeżdżamy na miejsce, trochę zmęczeni a raczej znużeni dopołudniowym zgiełkiem . Tam dość miła sytuacja, zostajemy powitani w rodzimym języku. Okazuje się iż żoną jednego z właścicieli hotelu jest Polka ;)
Kąpiel i spacer nad morze, odsapnąć. Spacer się udaje, ale widzimy, że okolica troche nieciekawa. Wszędzie brud, śmieci. Sporo ciemnoskórych, raczej nie rdzennych mieszkańców.
Wracamy do hotelu i postanawiamy rano jak najprędzej się wynieść.